بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون سکته را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 

سکته


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
... مصرف تخم مرغ خطرناک است محققان تغذیه سال ها بر این عقیده بودند که مصرف تخم مرغ خطرناک است زیرا این ماده ی غذایی کلسترول محسوب می شود و از آنجایی که کلسترول، رگ ها را مسدود می کند، بنابراین خوردن تخم مرغ خطر حملات قلبی و سکته ی مغزی را افزایش می دهد ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 17   مهر   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... میوه و سبزیجات دارای گوشت سفید، سدی در مقابل سکته ی مغزی مصرف میوه و سبزیجاتی که دارای گوشت سفید هستند نقش مهمی در پیشگیری از سکته ی مغزی( avc) ایفا می کنند ... که برای حفظ سلامت قلب و عروق مفید است باعث پیشگیری از سکته ی مغزی می شود ... در این پژوهش محققان سعی کردند ارتباط بین رنگ میوه و سبزیجات و احتمال سکته ی مغزی( avc) را بررسی کنند ... که برای حفظ سلامت قلب و عروق مفید است باعث پیشگیری از سکته ی مغزی می شود در نهایت محققان به این نتیجه رسیدند که افزایش مصرف میوه و سبزیجاتی که گوشت سفیدی دارند خطر سکته ی مغزی را کاهش می دهد ... به بیان دقیق تر افزایش 25 گرم مصرف روزانه ی این میوه و سبزیجات باعث کاهش 9 درصدی سکته ی مغزی می شود ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 17   مهر   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... دکتر کشاورز در ادامه افزود: مصرف سبزی ها نیز در رژیم غذایی مدیترانه ای جایگاه بسیار مهمی را ایفا می کند به طوری که با دارا بودن فیبر زیاد معده را پر می کنند، همچنین ویتامین ها و رنگدانه های موجود در برگ سبزی ها، برای جلوگیری و کاهش خطر ابتلا به سکته های قلبی بسیار مفید است ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 29   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... مصرف مقادیر زیادی از میوه ها و سبزی ها از جمله سیب و گلابی در کاهش خطر بروز سکته مغزی موثر است ... متخصصان در این آزمایشات رابطه بین مصرف میوه ها و سبزی های رنگی را با سکته مغزی روی 20 هزار و 69 فرد بالغ با میانگین سنی 41 سال بررسی کردند ... به گزارش روزنامه یواس دی تودی، در طول این مطالعه 10 ساله، 233 نفر از شرکت کنندگان دچار سکته مغزی شدند ... متخصصان دانشگاه واگنینگن در هلند به این نتیجه رسیدند که مصرف میوه های سبز، زرد و نارنجی، قرمز و بنفش نقشی در پیشگیری از سکته ندارند اما در عوض میوه های سفید رنگ مثل سیب و گلابی خطر احتمال سکته مغزی را تا 52 درصد کاهش می دهد ... به همین ترتیب هر 25 گرم افزایش مصرف میوه های یا سبزی های سفید رنگ احتمال سکته مغزی را تا 9 درصد کاهش می دهد ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 27   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... نکته دیگر اینکه بررسی های 10 ساله نشان داده اند مخلوط چای سیاه با شیر دریافت ترکیب های فلاوونوئیدی را افزایش می دهد و به این ترتیب احتمال سکته را به خصوص در آقایان سالمند، 70 درصد کاهش می دهد ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 27   شهریور   1390    شاخه : آموزش
... شیوع بیماری های قلبی و سکته های قلبی رخ داده در سنین مختلف یکی از هشدارهای پزشکی در ایران و سایر کشور ها به شمار می رود ... دکتر احمد رجایی خراسانی دبیر چهارمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی ضمن بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر 20 درصد از سکته های قلبی که در کشور رخ می دهد در بین کسانی است که در گذشته سابقه بیماری قلبی نداشته اند ادامه ...
   منبع : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     تاریخ : 26   شهریور   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... مصرف ناکافی میوه و سبزی ها علت 31 درصد بیماری های ایسکمیک قلب و 11 درصد سکته های مغزی در دنیا است ... نقش مصرف میوه و سبزی در پیشگیری و درمان بیماری ها: - میوه ها و سبزی ها به علت داشتن ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبرها نقش مهمی در پیشگیری و درمان انواع سرطان ها، بیماری های قلبی - عروقی، سکته مغزی، پوکی استخوان، دیابت و چاقی دارند ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 20   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... اگر کم آبی ادامه داشته باشد و شدیدتر شود، دچار احساس گیجی، ناهماهنگی یا گرفتگی عضلات می شویم و اگر همچنان ادامه دهیم ممکن است تولید گرمای شدید را تجربه کرده که ممکن است منجر به سکته قلبی شود که کشنده است و نیازمند مداخلات جدی و سریع پزشکی است ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 17   شهریور   1390    شاخه : نوشیدنی ها
... 3- برای پیشگیری از حملات قلبی و سکته مغز ی موثر است ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 13   شهریور   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های جدید تایید می کند که خوردن شکلات به مقدار زیاد می تواند خطر سکته مغزی و بیماری شریانهای کرونری قلب را کاهش دهد ... پژوهشگران دانشگاه کمبریج برای انجام این تحقیقات خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را در میان دو گروه از مردم سنجیدند ... مصرف کنندگان شکلات زیاد همچنین 29 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی قرار داشتند ... آنها می گویند ممکن است در آینده بتوان از شکلات برای جلوگیری از بیماری قلبی و سکته مغری استفاده کرد، اما تنها در صورتی که شکر و چربی شکلات کاهش داده شود ادامه ...
   منبع : پزشکان بدون مرز     تاریخ : 12   شهریور   1390    شاخه : چاشنی ها و دسرها

سکته


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.