بر روی این دامنه اینترنتی سیستم مدیریت محتوا
پارس سی ام اس
نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت طراحی سایت
می باشد. طراحی وب
با استفاده از پرتال
( پورتال
) پارس منجر به طراحی وب سایت
شما می شود. طراحی وب سایت
کپی رایت پورتال
پارس
سکته |
|||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
... دکتر کشاورز در ادامه افزود: مصرف سبزی ها نیز در رژیم غذایی مدیترانه ای جایگاه بسیار مهمی را ایفا می کند به طوری که با دارا بودن فیبر زیاد معده را پر می کنند، همچنین ویتامین ها و رنگدانه های موجود در برگ سبزی ها، برای جلوگیری و کاهش خطر ابتلا به سکته های قلبی بسیار مفید است ادامه ...
... شیوع بیماری های قلبی و سکته های قلبی رخ داده در سنین مختلف یکی از هشدارهای پزشکی در ایران و سایر کشور ها به شمار می رود ... دکتر احمد رجایی خراسانی دبیر چهارمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی ضمن بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر 20 درصد از سکته های قلبی که در کشور رخ می دهد در بین کسانی است که در گذشته سابقه بیماری قلبی نداشته اند ادامه ...
... اگر کم آبی ادامه داشته باشد و شدیدتر شود، دچار احساس گیجی، ناهماهنگی یا گرفتگی عضلات می شویم و اگر همچنان ادامه دهیم ممکن است تولید گرمای شدید را تجربه کرده که ممکن است منجر به سکته قلبی شود که کشنده است و نیازمند مداخلات جدی و سریع پزشکی است ادامه ...
... 3- برای پیشگیری از حملات قلبی و سکته مغز ی موثر است ادامه ...
... پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های جدید تایید می کند که خوردن شکلات به مقدار زیاد می تواند خطر سکته مغزی و بیماری شریانهای کرونری قلب را کاهش دهد ... پژوهشگران دانشگاه کمبریج برای انجام این تحقیقات خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را در میان دو گروه از مردم سنجیدند ... مصرف کنندگان شکلات زیاد همچنین 29 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی قرار داشتند ... آنها می گویند ممکن است در آینده بتوان از شکلات برای جلوگیری از بیماری قلبی و سکته مغری استفاده کرد، اما تنها در صورتی که شکر و چربی شکلات کاهش داده شود ادامه ...
... این متخصص داخلی بیان داشت: زیتون جداره دیواره عروق خونی را تمیز می کند و از رسوب چربی های خطرناک مانند ldl موجود در خون که باعث آترواسکلروز شدن دیواره عروق می شود، جلوگیری می کند همچنین زیتون از سکته قلبی پیشگیری می کند ادامه ...
... محققان با بررسی 17 مطالعه از اروپا، آمریکا و ژاپن متوجه شدند که هیچ ارتباطی میان مصرف لبنیات معمولی و یا کم چرب و هر گونه افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی و یا کل مرگ و میرها وجود ندارد ادامه ...
سکته |
|||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|